dilluns, 19 de març del 2012

Proves cangur 2012

-Els alumnes de tercer d'ESO, juntament amb els de 4t i primer de batxillerat, vam anar a les proves cangur al campus de Sabadell de la UAB per participar a les proves cangur de matemàtiques. És una prova internacional, es va crear a Australia, per aquest motiu el logotip de les proves.

Jo em vaig estar preparant les proves unes setmanes abans i vaig fer totes les proves dels anys anterior per veure com eren. Una de les qüestions que més em va agradar és la següent:

17. Col·loca les xifres de l'1 al 7 dins dels cercles de la figura, de manera que la suma dels nombres de cada línia sigui la mateixa.
 Quina xifra hi ha al vèrtex superior del triangle?

A)1    B)3   C)4   D)5   E)6








Helder Somoza, alumne de 3r C.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada